اخبار و تازه ها, بلاگ

فروشگاه آنلاین کفش ملی یک‌ساله شد

18 فروردین ماه فروشگاه آنلاین کفش ملی یک سالگی خود را جشن می گیرد.

آقامعلی سلطانی، مدیرعامل شرکت کفش ملی در گفتگو با اداره برند و ارتباطات گروه صنعتی ملی با بیان اینکه افتتاح فروشگاه آنلاین کفش ملی یکی از مهمترین اقدامات کفش ملی در سال‌ های اخیر بوده است گفت: به‌رغم پراکندگی مناسب و تعداد بالای شعب فروشگاهی کفش ملی و توجه ویژه این شرکت به جهش تولید، برای توسعه روش های فروش و در نهایت کمک به تولید صنعت کفش و پایپوش و همچنین پاسخ به انتظار مشتریان از اولین برند شناخته شده صنعت کفش در کشورمان که توقع داشتند خدمات خود را سریع تر و آسان‌تر در اختیار آنان قرار دهد، فروشگاه آنلاین کفش ملی در سال گذشته راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا ضرورت این اقدام را چندین برابر کرد، گفت: با آغاز همه‌گیری این ویروس ضروری بود تا کفش ملی در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود در برابر سلامت جامعه هر چه بیشتر این امکان را فراهم آورد تا مشتریان کفش ملی بدون نگرانی از ابتلا به بیماری بتوانند از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند لذا همکاران من در سال گذشته در مدت کمتر از ۲۰ روز این امکان را فراهم آوردند و به فاصله چند ماه فاز دوم این فروشگاه نیز اجرایی شد.

سلطانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۴۰۰ به تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها گفت: باتوجه به ظرفیت فروش آنلاین و عدم محدودیت‌های کالایی سعی کردیم تنوع خوبی در محصولات فروشگاه آنلاین کفش ملی داشته باشیم و از بهترین تولیدکنندگان صنعت کفش در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید ملی  بهره ببریم و بهترین محصولات را برای تامین نیاز بازار هدف تامین و تهیه نماییم.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که تعداد فروشگاه‌های همیشه حراج کفش ملی هنوز محدود است، خوشبختانه توانستیم این امکان را نیز فراهم آوریم که در یک دسته‌بندی جداگانه و مشخص محصولات حراجی نیز در فروشگاه آنلاین عرضه شوند و  همچنین این امکان وجود دارد که مشتریان با اطلاع از مشخصات فنی و تصاویر مناسب، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند و آن را در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرد.

مدیرعامل کفش ملی همچنین تاکید کرد: به‌روزرسانی و راه‌اندازی فازهای بعدی فروشگاه آنلاین کفش ملی در راستای افزایش سبد محصولات در فروشگاه آنلاین همچنان در دستور کار است.
وی در پایان با اشاره به توسعه روش های نوین فروش آنلاین، راه اندازی فروشگاه اختصاصی کفش ملی را تنها اقدام برای کسب سهم بازار فروش مجازی ندانست و افزود: اقدامات دیگری نیز از جمله حضور در فروشگاه های آنلاین دیگر و استفاده از روش های به‌روز در دستور کار این شرکت قرار دارد که بخش های مهمی از آن درحال برنامه ریزی و انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *