اخبار و تازه ها, بلاگ

مجمع عمومی سالیانه شرکت کفش ملی برگزار شد

با حضور اکثریت صاحبان سهام و اعضای هیات رییسه، جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کفش ملی برگزار شد.
به گزارش اداره برند و ارتباطات گروه صنعتی ملی،‌ مجمع عمومی سالیانه شرکت کفش ملی با حضور محمد حسین پیرانیان، نماینده شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد.
علیرضا نصیری، مدیرعامل گروه صنعتی ملی به عنوان رییس، شهره احمدپور، مدیر مالی گروه صنعتی ملی و آیدین مولازاده،رییس هیات مدیره گروه صنعتی ملی به عنوان ناظرین مجمع وآقامعلی سلطانی، مدیرعامل شرکت کفش ملی به عنوان منشی حضور داشتند .

* مسئله حقوقی ثبت روزنامه رسمی هیات مدیره کفش ملی حل شد

سلطانی در ارائه گزارش عملکرد کفش ملی در سال 99 یکی از مشکلات کفش ملی را در مسائل حقوقی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه پس از حدود 4 سال این مانع مرتفع شد و اکنون اسامی هیات مدیره کفش ملی ثبت روزنامه رسمی شدند.

*افزایش سهم بازار کفش ملی در سال 99

مدیرعامل شرکت کفش ملی با بیان اینکه در سال 98 سرانه مصرف کفش کشور 250 میلیون زوج کفش بود و از این تعداد سهم فروش کفش ملی دومیلیون و هشتادو شش هزار زوج بوده است، گفت: در سال 99 سرانه کفش کشور به 200 میلیون زوج کفش تنزل پیدا کرد اما فروش کفش ملی تقریبا با سال گذشته برابر بود، لذا با ثبت ارقام فروش سال ۹۹، سهم بازار کفش ملی در مقایسه با سال ۹۸ افزایش داشته است .

* شیوع بیماری ناشی از انتشار ویروس کرونا 70 میلیارد تومان به فروش کفش ملی لطمه وارد کرد

سلطانی با اشاره به تعطیلی‌های مکرر فروشگاه‌های کفش ملی در سال 99 به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: تعطیلی‌های سراسری فروشگاه‌های کفش ملی و به ویژه تعطیلی در تهران، کاهش ساعت کاری فروش در پیک زمان فروش فروشگاهی، آنلاین بودن مدارس و دانشگاه‌ها که نیاز به کفش مدارس را در ماه شهریور به شدت کاهش داد، همگی از جمله دلایلی بودند که با محاسبات صورت گرفته 70 میلیارد تومان فروش کفش ملی را تحت تاثیر قرار دادند.
وی همچنین با اشاره به تمهیدات و پشتیبانی‌های صورت گرفته از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ملی گفت: راه اندازی فروشگاه آنلاین، تمرکز بیشتر بر فروش سازمانی و کسب درآمدهای جایگزین تا حد قابل توجهی از تبعات ناشی از شیوع کرونا بر کفش ملی کاست وگرنه کسب و کارهای مشابه ما بسیار بیشتر از این متضرر شدند.

*پیوستن به سامانه سککوک خیال تامین کننده‌های ما را راحت‌تر کرد

مدیرعامل شرکت کفش ملی با اعلام اختصاص 100 میلیاردی اعتبار از سوی بانک ملی برای پیوستن کفش ملی به سامانه سککوک گفت: اکنون 40 میلیارد تومان تامین اعتبار شده است و این اقدام کفش ملی نگرانی های تامین کننده های ما را در وصول مطالبات برطرف خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به تغییرات شهرها در دهه های گذشته گفت: می دانیم که شهرها مانند موجودات زنده دائم در حال تغییر و رشد هستند اما جانمایی بسیاری از فروشگاه های کفش ملی با اطلاعات و اقتضائات بیش از 40 سال قبل صورت گرفته است، استفاده از سامانه جغرافیایی GIS برای جانمایی جدید فروشگاه های کفش ملی به ما کمک می کنند تا بهترین تغییرات را در جابه جایی فروشگاه‌های کفش ملی داشته باشیم.

*ضابطه مند کردن به کارگیری فروشنده ها در کفش ملی

سلطانی با تاکید بر اینکه فروشنده ما نماد کفش ملی در ذهن مخاطب است گفت: با تنظیم قواعد و ضوابط در استخدام فروشنده ها دیگر کسی بدون داشتن شرایط و در نظر گرفتن توانایی های مرتبط با فروش جذب فروشگاه های کفش ملی نمی شود.

*کاهش چشم گیر گردش کالایی در کفش ملی

وی با بیان اینکه نباید هر کفشی با هر مدل کفش و استانداردی وارد فروشگاه های کفش ملی شود گفت: عرضه محصولات جوان پسند و مقاوم را در دستور کار این مجموعه قرار داده ایم.

و با تدابیر استراتژیک، گردش کالایی را تقریبا به نصف رساندیم و هدف سال ۱۴۰۰ نیز رسیدن به کمتر از نصف زمان در سال ۹۹ است.

گفتنی است: پس از استماع گزارش حسابرس قانونی شرکت کفش ملی برای سال آینده، روزنامه اطلاعات، به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت کفش ملی معرفی شد.
در پایان مجمع از زحمات مدیرعامل،هیات مدیره و کارکنان گروه صنعتی ملی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت در سال 99 تقدیر و تشکر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *