قوانین و مقررات

قوانین فروشگاه به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای هر دو طرف معامله الزامی می باشد. عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

ماده 1 – عضویت در سایت :افراد برای خرید در سایت لازم است فرم عضویت را به طور کامل و دقیق و با اطلاعات صحیح پر کنند. بعد از عضویت در سایت کاربران می توانند خرید های خود را انجام دهند وسفارشات خود را ثبت نمایند.

تبصره 1 ) کاربر باید اطلاعات پستی درخواستی را به‌ طور صحیح در فرم تسویه حساب اعلام کند و مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش های کاربر به آدرسی که وی در فرم تسویه حساب و ثبت نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.

تبصره 2 ) کاربر نباید در سایت ( نظرات و پیشنهادات) اظهاراتی را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین بحث و نظرهای غیر مرتبط با سایت هیچ کدام منتشر نخواهد شد .چنانچه هر یک از کاربران این مهم را رعایت نکنند، از همکاری با فروشگاه محروم و تصفیه حساب کامل در صورت بدهی طرفین به یکدیگر سریعا انجام خواهد شد.

ماده 2 – ثبت سفارش : قوانین خرید اینترنتی از فروشگاه بروز رسانی می شوند و خریداران گرامی موظف اند قبل از ثبت هر سفارش، از کلیه قوانین جدید در این بخش مطلع باشند.

تبصره 1 ) دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش به عهده خریدار می باشد، لذا قبل از تایید سفارش موارد مذکور را به دقت بررسی نمایید.

تبصره 2 ) قیمت های محصولات موجود در وب سایت به روز می باشند .

تبصره 3 ) پس از هر ثبت سفارش در سیستم، پیامک تایید ثبت سفارش به همراه شماره سفارش برای مشتریان ارسال می شود.

ماده 3 – پرداخت هزینه : دریافت مبلغ سفارش های ثبت شده از طریق پرداخت آنلاین و درگاه بانکی موجود در سایت صورت می پذیرد.

ماده 4 – ارسال سفارش : سفارش های ثبت شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی کفش ملی پس از تاییدیه مشتری و تکمیل فرآیند خرید آماده ارسال می گردد .

تبصره 1 ) در صورتی که سفارش از شهرستان باشد ، در روز کاری بعد تحویل پست و ارسال می گردد. لازم به ذکر است هر گونه تاخیر و کم کاری از جانب شرکت پست در ارسال سفارش قابل پیگیری از شرکت مذکور می باشد.

همچنین مشتریان می بایست روند ارسال سفارش را در سایت پست جمهوری اسلامی از طریق کد رهگیری مرسوله پیگیری نمایند ، لازم  به ذکر است که مشتریان می توانند کد مرسوله را در دو روز کاری بعد از ثبت سفارش از فروشگاه اینترنتی دریافت نمایند .

تبصره 2 ) سفارشات شهر تهران حداکثر ظرف 72 ساعت کاری پس از ثبت سفارش توسط پیک تحویل خواهد شد .

لازم به ذکر است ارسال مرسولات در روزهای کاری و غیر تعطیل از شنبه تا چهارشنبه صورت می پذیرد .

تبصره 3) محدوده ارسال در شهر تهران  توسط پیک ، شامل مناطق 22 گانه شهرداری می باشد .

تبصره 4 )سفارشات خارج از مناطق 22 گانه و شهرستان های استان تهران توسط پست انجام خواهد شد .

تبصره 5 ) مرسولات پستی عموما با توجه به بعد مسافت 3 الی 7 روز بعد از ارسال به دست مشتریان می رسد  .

تبصره 6 ) تحویل گیرنده کالا  باید در هنگام تحویل کالا در محلی که آدرس آن را در فرم اطلاعات مربوط به ثبت سفارش اینترنتی پر کرده است حضور داشته باشد و کالا را شخصا تحویل گیرد. در صورت عدم حضور تحویل گیرنده در محل ، کالای مورد نظر با هماهنگی واحد پشتیبانی صرفا برای یک بار دیگر مجددا ارسال خواهد شد .

تبصره 7 ) مشتریان تهرانی که سفارش خود را از طریق پیک تحویل می‌گیرند، در نظر داشته باشند که تحویل کالا در درب منزل انجام می‌شود و پیک کفش ملی وارد فضای داخلی ساختمان، مشاعات آن یا واحد مربوطه نخواهد شد.

تبصره 8 ) لطفا با سایر اعضای خانواده یا محل کار خود هماهنگ کنید که در صورت عدم حضور شما می توانند با ارایه شماره سفارش کالا را از پیک تحویل بگیرند  .

تبصره 9 ) در صورتی که در دریافت سفارش خود با تاخیر نامعقولی مواجه شدید حتما با ما تماس بگیرید و از ثبت مجدد سفارش، جدا خودداری کنید .

ماده 5 – بازگشت و یا  تعویض کالا  :

آرامش خاطر مشتریان از خرید خود از مهمترین اولویت‌های فروشگاه اینترنتی کفش ملی می‌باشد. در همین راستا این مجموعه تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید قصد بازگشت و یا تعویض کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا کفش ملی ضمانت 7 روزه جهت بازگرداندن کالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد به این صورت که برای سفارشات شهرستان 7 روز و برای سفارشات تهران 2 روز از زمان تحویل کالا به مشتری ، فروشگاه کفش ملی تحت قوانین مشخص شده سفارشات را تعویض می کند.

تبصره  1 ) مناسب نبودن سایز محصول دریافتی: مشتریان گرامی می‌توانند از راهنمای سایز محصولات جهت انتخاب بهتر استفاده نمایند با این حال در صورت نامناسب بودن سایز می‌توانند براحتی آن را تعویض نمایند.

تبصره 2 ) عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی: در صورت داشتن این مشکل با اعلام آن به واحد خدمات پس از فروش جهت بازگشت محصول راهنمایی خواهید شد. ( تا 24 ساعت بعد از تحویل باید اطلاع داده شود)

تبصره 3 )  وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده: در صورتی که کالای دریافتی دارای نقص و ایراد، از جمله پارگی، زدگی، شکستگی و… (ضایعات) باشد با اعلام آن به واحد خدمات پس از فروش جهت بازگشت راهنمایی خواهید شد. در نظر داشته باشید که ایراد وارده بعلت استفاده نادرست از کالا جز شرایط ذکر شده نمی باشد.

تبصره 4 ) تعویض کالا تنها در شرایطی انجام خواهد شد که محصول ارسالی کاملا سالم باقی مانده باشد و استفاده نشده باشد ، همچنین به طور کامل در بسته بندی ارسالی کفش ملی قرار گرفته باشد.

تبصره 5 ) در صورت هر گونه مغایرت احتمالی اجناس خریداری شده که در فاکتور مشتری و فروشگاه موجود است و محصولی که برای کاربر ارسال می شود پس از احراز موضوع، کلیه هزینه های ارسال و تعویض به عهده فروشگاه بوده و فروشگاه در بازگشت و تعویض سفارش مذکور متعهد می باشد.

تبصره 6 )  در نظر داشته باشید فاکتور ثبت شده شما یک بار قابلیت تعویض دارد، لذا دقت کافی در هنگام خرید محصول تعویضی تان داشته باشید.

تبصره 7 ) محصولات حراجی شامل تعویض، بازگشت کالا و گارانتی نیستند.

تبصره 8 ) در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای وبسایت محفوظ است. وبسایت وجوه دریافتی را که پرداخت شده طی حداقل 7 روز کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت  می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

تبصره 9 ) در صورتی که خود مشتری بعد از دریافت سفارش خواهان این باشد که محصول خود را با کالایی دیگر تعویض کند مشروط به سلامت و عدم استفاده کالا ، با هماهنگی قبلی واحد پشتیبانی انجام می گیرد .

تبصره 10 ) در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط بخش کنترل کیفی، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

تبصره 11 ) در صورتی که مشتریان محترم قصد تعویض کالا (فقط سایز) را داشته باشند، با نزدیک ترین فروشگاه کفش ملی با  مشتری هماهنگ شده تا  در صورت موجود بودن کالا ، تعویض صورت پذیرد .

تبصره 12 ) مشتریان در صورتی که قصد تعویض و یا بازگشت کالایی را دارند با فروشگاه اینترنتی تماس و مراتب را اعلام می نمایند تا در صورت داشتن شرایط جهت ارسال کالا راهنمایی شوند ، لطفا از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه جدا خودداری فرمایید ، در غیر این صورت هیچ مسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود .

تبصره 13 ) درصورتی که مشتری درخواست بازگشت وجه را داشته باشد بعد از هماهنگی با فروشگاه ، عودت کالا و تایید سلامت محصول ، ظرف حداقل 7 روز کاری ، مبلغ به شماره شبای بانکی اعلامی مشتری واریز خواهد شد .

تبصره 14 ) مشتریان محصولات را جهت تعویض و یا مرجوع بعد از هماهنگی با فروشگاه اینترنتی صرفا از طریق پست به آدرس موجود در ماده 7 و قسمت تماس با ما و قید نام فروشگاه اینترنتی کفش ملی ارسال نمایند .

تبصره 15) محصولات تخفیفی شامل گارانتی نمی باشد.

ماده6  – هزینه ارسال سفارش :

سفارش‌های بیش از  270 هزار تومان در شهر تهران و سایر شهرها به صورت رایگان ارسال خواهند شد و هزینه ارسال سفارش‌های کمتر از 270 هزار تومان مبلغ ثابت 25 هزار تومان خواهد بود.

ماده7 – راههای ارتباط با فروشگاه : هرگونه ارتباط و تماس با فروشگاه فقط و فقط از طریق راه های ارائه  شده ذیل امکان پذیر می باشد.

شماره تماس: 02146076907

شماره واتساپ : 09362469115

رایانامه : onlineshop@mellishoes.ir

ساعت پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه 7:30 الی 14:30

آدرس : تهران ،  کیلومتر 18 اتوبان فتح ، ورودی سازه گستر سایپا ، شرکت کفش ملی ، کد پستی 3114836838