در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

همه ی تلاش ما در کفش ملی این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد، با این وجود ممکن است پس از خرید، به هر دلیلی تصمیم به بازگردانی کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر، در مدت 7 روز بعد از دریافت کالا، برای بازگرداندن آن اقدام کنید.

همه ی کالاهای بازگشتی در شرایط اولیه و نو، همراه جعبه ی محصول و برچسب کفش ملی روی جعبه باشد و شماره سفارش یا شماره درخواست مرجوعی ارائه شود. همچنین جعبه اصلی کفش و اقلام همراه آن در شرایط اولیه تحویل داده شده و بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته یا برچسب اضافی روی آن نباشد. این نکته هم درنظر داشته باشید که هیچگونه آثار استفاده (مانند لکه، رنگ پریدگی، کثیفی زیره) روی کفش وجود نداشته باشد و سایر متعلقات جدا نشده باشد.

در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید، از منظر قانونی کد تخفیف مورد نظر مجددا قابل استفاده نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا، تنها اصل پول پرداختی برای کفش بازگردانده خواهد

اگر قصد تعویض سایز دارید لطفاً مرسوله را به همراه یک یادداشت و شماره سفارش برای ما بفرستید. به محض رسیدن پیگیری می کنیم

کالا را چطور ارسال کنم؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان واحد فروش اینترنتی تماس بگیرید.

  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با کارشناسان واحد فروش اینترنتی کفش ملی جداً، خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند دفترچه راهنما، کارت گارانتی، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کفش و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و در قسمت پشتیبانی آنلاین با اطلاعات کامل برای کارشناسان ما ارسال نمایید. در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست با پرداخت هزینه شخصی اقدام کنید. و در صورت ارسال مجدد کفش از سمت کفش ملی هزینه آن توسط شرکت پرداخت میگردد.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش کفش ملی برسد، کفش جدید با هزینه کفش ملی برای شما ارسال می‌گردد.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

  • از طریق پشتیبانی آنلاین، درخواست خود را ثبت کنید.
  • یا با کارشناسان واحد فروش اینترنتی تماس بگیرید.

بدیهی است در صورت ثبت درخواست مرجوعی به صورت آنلاین، فرایند مرجوعی سریعتر انجام خواهد شد.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره فاکتور در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

قوانین فروشگاه به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای هر دو طرف معامله الزامی می باشد.
عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.