شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات کفش ملی

  کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی کفش ملی به دقت ملاحظه فرمایید. ورود کاربران به وب‏‌سایت کفش ملی هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری کفش ملی و سایر خدمات ارائه شده توسط  کفش ملی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات کفش ملی است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین کفش ملی از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های کفش ملی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های کفش ملی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات کفش ملی اقدام کند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

کفش ملی  به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. کفش ملی متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت کفش ملی، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید. همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات کفش ملی، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط کفش ملی جزئی از اموال کفش ملی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار کفش ملی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای کفش ملی محفوظ می‏‌دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت کفش ملی و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای کفش ملی محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات کفش ملی، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

توجه داشته باشید که 90008658، 100066690011، 10008663 و 2000500666 شماره‌هایی است که کفش ملی از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس‌ام‌اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه کفش ملی را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.

همچنین ممکن است کفش ملی از طریق شماره 90008658 برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان کفش ملی، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام کفش ملی است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@mellishoes.ir اطلاع دهید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.کفش ملی به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
  • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت کفش ملی به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. کفش ملی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در کفش ملی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای کفش ملی محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
  • در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 7 الی 10 روز کاری به شماره شبای اعلامی از طرف مشتری واریز خواهد شد.
  • کفش ملی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای کفش ملی محفوظ است.
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، کفش ملی جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند .
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
  • در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف ) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
  • در رابطه با سرویس تحویل حضوری فروشگاه اینترنتی کفش ملی در شهر تهران، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود.

 لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که کفش ملی هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

1راه های ارتباط با فروشگاه اینترنتی شرکت کفش ملی به چه صورتی می باشد؟

شماره تماس: 02146076907

ساعت پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه 8:00 الی 17:00

2آدرس فروشگاه اینترنتی شرکت کفش ملی کجاست ؟

تهران، کیلومتر 18 اتوبان فتح(جاده قدیم)، شرکت کفش ملی، فروشگاه اینترنتی، کد پستی 3114836838

3آدرس رایانامه فروشگاه اینترنتی شرکت کفش ملی چیست ؟

onlineshop@mellishoes.ir

1عضویت در سایت به چه صورت است ؟

افراد برای خرید در سایت لازم است فرم عضویت را به طور کامل و دقیق و با اطلاعات صحیح پرکنند، بعد از عضویت در سایت کاربران می توانند خرید های خود را انجام دهند و سفارشات خود را ثبت نمایند.

کاربر باید اطلاعات پستی و هویتی درخواستی را به‌ طور صحیح در فرم تسویه حساب و ثبت نام اعلام کند و مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش های کاربر به آدرسی که وی در فرم تسویه حساب و ثبت نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.

پس از هر ثبت سفارش در سیستم، پیامک تایید ثبت سفارش به همراه شماره سفارش برای مشتریان ارسال می شود.

2تعویض سایز در فروشگاه اینترنتی به چه صورتی امکان پذیر می باشد ؟

مشتریان گرامی می‌توانند از راهنمای سایز محصولات جهت انتخاب بهتر استفاده نمایند با این حال در صورت نامناسب بودن سایز می‌توانند آن را تعویض نمایند. لازم به ذکر است که تعویض سایز برای بار اول به صورت رایگان و برای بارهای دوم به بعد با توجه به بعد مسافت شامل کرایه حمل می شود و همچنین محصول ارسالی باید کاملا سالم و استفاده نشده باشد و به طور کامل در بسته بندی ارسالی کفش ملی قرار گرفته باشد

3مرجوع کردن سفارش در فروشگاه اینترنتی به چه صورت می باشد ؟

مشتریان گرامی در صورتی که قصد بازگشت کالایی را دارند با فروشگاه اینترنتی تماس و مراتب را اعلام نمایند تا در صورت داشتن شرایط، جهت ارسال کالا راهنمایی شوند، لطفا از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه جدا خودداری فرمایید و همچنین عودت کالا از طرف مشتری از زمان تحویل کالا به مشتری ظرف مدت 7 روز  امکان پذیر می باشد و وجه آن حداقل 7 الی 10 روز کاری به شماره شبای بانکی اعلامی از طرف  مشتری واریز خواهد شد .

4هزینه ارسال سفارش به چه صورت است ؟

سفارش‌های بیش از  500 هزار تومان در شهر تهران و سایر شهرها به صورت رایگان ارسال خواهند شد و هزینه ارسال سفارش‌های کمتر از 500 هزار تومان مبلغ ثابت 49 هزار تومان خواهد بود.

1کدام محصولات در فروشگاه اینترنتی دارای گارانتی می باشند؟

موارد ذیل در فروشگاههای کفش ملی شامل گارانتی می باشد :

  • کفش های مردانه، زنانه و بچگانه با رویه چرم طبیعی و همچنین کفش های ورزشی مردانه، زنانه و بچگانه شامل سه ماه گارانتی تعویض می باشند .
  • کفش های مردانه، زنانه و بچگانه با رویه چرم مصنوعی، پارچه و پلیمر شامل یکماه گارانتی تعویض می باشند .
  • شرایط گارانتی شامل ترک خوردگی رویه، شکستگی زیره و جداشدن رویه از زیره می باشد.
  • ارائه فاکتور خرید از طرف مشتری به منظور استفاده از شرایط گارانتی الزامی است .
  • کالاهایی مانند ( چکمه، دمپاییPVC  و  EVA، جوراب، واکس، کمربند، کفی و اکسسوری ) شامل گارانتی نمی باشد .
  • تمامی موارد بالا برای برخوردار بودن از شرایط گارانتی منوط به تاییدیه واحد فنی و مهندسی و واحد خدمات پس از فروش شرکت کفش ملی می باشد.
2بررسی شرایط گارانتی چند روز کاری زمان می برد ؟

بررسی شرایط گارانتی و تاییدیه برای تعویض کالا توسط شرکت کفش ملی حداکثر ظرف 10روز کاری از زمان عودت کالا از طرف مشتری انجام می پذیرد.

3منظور از گارانتی تعویض در فروشگاه اینترنتی چیست؟

منظور از گارانتی تعویض، فقط تعویض خود محصول با همان محصول و یا همان محصول با رنگ متفاوت می باشد و تعویض با کالای دیگر صرفا فقط با کالای قیمت مشابه همان محصول صورت می پذیرد و با قیمت های کمتر یا بیشتر امکان پذیر نمی باشد و بازگشت وجه به مشتری به هیچ عنوان صورت نمی پذیرد .

1ارسال مرسولات در فروشگاه اینترنتی به چه صورتی می باشد؟

در صورتی که سفارش از شهر تهران باشد ، سفارشات ثبت شده تا ساعت 9 صبح، در همان روز ارسال خواهد شد و سفارشات بعد از این ساعت، در روز بعد ارسال می گردد و اگر سفارش شهرستان باشد، در روز کاری بعد تحویل پست و ارسال می گردد. لازم به ذکر است هر گونه تاخیر و کم کاری از جانب شرکت پست در ارسال سفارش قابل پیگیری از شرکت مذکور می باشد.

همچنین مشتریان می بایست روند ارسال سفارش را در سایت پست جمهوری اسلامی از طریق کد رهگیری مرسوله پیگیری نمایند، لازم  به ذکر است که مشتریان می توانند کد مرسوله را در دو روز کاری بعد از ثبت سفارش  با تماس با شماره های فروشگاه اینترنتی کفش ملی دریافت نمایند .