رویه های بازگردانی کالا

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

همه ی تلاش ما در کفش ملی این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد، با این وجود ممکن است پس از خرید، به هر دلیلی تصمیم به بازگردانی کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر، در مدت 7 روز بعد از دریافت کالا، برای بازگزداندن آن قدام کنید.
همه ی کالاهای بازگشتی در شرایط اولیه و نو، همراه جعبه ی محصول و برچسب کفش ملی روی جعبه باشد و شماره سفارش یا شماره درخواست مرجوعی ارائه شود. همچنین جعبه اصلی کفش و اقلام همراه آن در شرایط اولیه تحویل داده شده و بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته یا برچسب اضافی روی آن نباشد. این نکته هم درنظر داتشته باشید که هیچگونه آثار استفاده (مانند لکه، رنگ پریدگی، کثیفی زیره) روی کفش وجود نداشته باشد و سایر ملحقات جدا نشده باشد.
در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید، از منظر قانونی کد تخفیف مورد نظر مجددا قابل استفاده نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا، تنها اصل پول پرداختی برای کفش بازگردانده خواهد شد.

کالا را چطور ارسال کنید؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان واحد فروش اینترنتی تماس بگیرید.

  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با کارشناسان واحد فروش اینترنتی کفش ملی جداً، خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند دفترچه راهنما، کارت گارانتی، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کفش و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و در قسمت پشتیبانی آنلاین با اطلاعات کامل برای کارشناسان ما ارسال نمایید. در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست با پرداخت هزینه شخصی اقدام کنید. و در صورت ارسال مجدد کفش از سمت کفش ملی هزینه آن توسط شرکت پرداخت میگردد.

اگر ساکن تهران هستید(مناطق 22گانه)، برای مرجوع کردن کالای خود می توانید به شیوه زیر اقدام کنید:

  • جهت تحویل کالای خود از طریق مامورین جمع آوری کفش ملی با کارشناسان واحد فروش اینترنتی هماهنگ کنید.
  • از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش کفش ملی برسد، کفش جدید با هزینه کفش ملی برای شما ارسال میگردد.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

  • از طریق پشتیبانی آنلاین، درخواست خود را ثبت کنید.
  • یا با کارشناسان واحد فروش اینترنتی تماس بگیرید.

بدیهی است در صورت ثبت درخواست مرجوعی به صورت آنلاین، فرایند مرجوعی سریعتر انجام خواهد شد.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره فاکتور در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

1راه های ارتباط با فروشگاه اینترنتی شرکت کفش ملی به چه صورتی می باشد؟

شماره تماس: 02146076907

ساعت پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه 8:00 الی 17:00

2آدرس فروشگاه اینترنتی شرکت کفش ملی کجاست ؟

تهران، کیلومتر 18 اتوبان فتح(جاده قدیم)، شرکت کفش ملی، فروشگاه اینترنتی، کد پستی 3114836838

3آدرس رایانامه فروشگاه اینترنتی شرکت کفش ملی چیست ؟

onlineshop@mellishoes.ir

1عضویت در سایت به چه صورت است ؟

افراد برای خرید در سایت لازم است فرم عضویت را به طور کامل و دقیق و با اطلاعات صحیح پرکنند، بعد از عضویت در سایت کاربران می توانند خرید های خود را انجام دهند و سفارشات خود را ثبت نمایند.

کاربر باید اطلاعات پستی و هویتی درخواستی را به‌ طور صحیح در فرم تسویه حساب و ثبت نام اعلام کند و مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش های کاربر به آدرسی که وی در فرم تسویه حساب و ثبت نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.

پس از هر ثبت سفارش در سیستم، پیامک تایید ثبت سفارش به همراه شماره سفارش برای مشتریان ارسال می شود.

2تعویض سایز در فروشگاه اینترنتی به چه صورتی امکان پذیر می باشد ؟

مشتریان گرامی می‌توانند از راهنمای سایز محصولات جهت انتخاب بهتر استفاده نمایند با این حال در صورت نامناسب بودن سایز می‌توانند آن را تعویض نمایند. لازم به ذکر است که تعویض سایز برای بار اول به صورت رایگان و برای بارهای دوم به بعد با توجه به بعد مسافت شامل کرایه حمل می شود و همچنین محصول ارسالی باید کاملا سالم و استفاده نشده باشد و به طور کامل در بسته بندی ارسالی کفش ملی قرار گرفته باشد

3مرجوع کردن سفارش در فروشگاه اینترنتی به چه صورت می باشد ؟

مشتریان گرامی در صورتی که قصد بازگشت کالایی را دارند با فروشگاه اینترنتی تماس و مراتب را اعلام نمایند تا در صورت داشتن شرایط، جهت ارسال کالا راهنمایی شوند، لطفا از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه جدا خودداری فرمایید و همچنین عودت کالا از طرف مشتری از زمان تحویل کالا به مشتری ظرف مدت 7 روز  امکان پذیر می باشد و وجه آن حداقل 7 الی 10 روز کاری به شماره شبای بانکی اعلامی از طرف  مشتری واریز خواهد شد .

4هزینه ارسال سفارش به چه صورت است ؟

سفارش‌های بیش از  500 هزار تومان در شهر تهران و سایر شهرها به صورت رایگان ارسال خواهند شد و هزینه ارسال سفارش‌های کمتر از 500 هزار تومان مبلغ ثابت 49 هزار تومان خواهد بود.

1کدام محصولات در فروشگاه اینترنتی دارای گارانتی می باشند؟

موارد ذیل در فروشگاههای کفش ملی شامل گارانتی می باشد :

  • کفش های مردانه، زنانه و بچگانه با رویه چرم طبیعی و همچنین کفش های ورزشی مردانه، زنانه و بچگانه شامل سه ماه گارانتی تعویض می باشند .
  • کفش های مردانه، زنانه و بچگانه با رویه چرم مصنوعی، پارچه و پلیمر شامل یکماه گارانتی تعویض می باشند .
  • شرایط گارانتی شامل ترک خوردگی رویه، شکستگی زیره و جداشدن رویه از زیره می باشد.
  • ارائه فاکتور خرید از طرف مشتری به منظور استفاده از شرایط گارانتی الزامی است .
  • کالاهایی مانند ( چکمه، دمپاییPVC  و  EVA، جوراب، واکس، کمربند، کفی و اکسسوری ) شامل گارانتی نمی باشد .
  • تمامی موارد بالا برای برخوردار بودن از شرایط گارانتی منوط به تاییدیه واحد فنی و مهندسی و واحد خدمات پس از فروش شرکت کفش ملی می باشد.
2بررسی شرایط گارانتی چند روز کاری زمان می برد ؟

بررسی شرایط گارانتی و تاییدیه برای تعویض کالا توسط شرکت کفش ملی حداکثر ظرف 10روز کاری از زمان عودت کالا از طرف مشتری انجام می پذیرد.

3منظور از گارانتی تعویض در فروشگاه اینترنتی چیست؟

منظور از گارانتی تعویض، فقط تعویض خود محصول با همان محصول و یا همان محصول با رنگ متفاوت می باشد و تعویض با کالای دیگر صرفا فقط با کالای قیمت مشابه همان محصول صورت می پذیرد و با قیمت های کمتر یا بیشتر امکان پذیر نمی باشد و بازگشت وجه به مشتری به هیچ عنوان صورت نمی پذیرد .

1ارسال مرسولات در فروشگاه اینترنتی به چه صورتی می باشد؟

در صورتی که سفارش از شهر تهران باشد ، سفارشات ثبت شده تا ساعت 9 صبح، در همان روز ارسال خواهد شد و سفارشات بعد از این ساعت، در روز بعد ارسال می گردد و اگر سفارش شهرستان باشد، در روز کاری بعد تحویل پست و ارسال می گردد. لازم به ذکر است هر گونه تاخیر و کم کاری از جانب شرکت پست در ارسال سفارش قابل پیگیری از شرکت مذکور می باشد.

همچنین مشتریان می بایست روند ارسال سفارش را در سایت پست جمهوری اسلامی از طریق کد رهگیری مرسوله پیگیری نمایند، لازم  به ذکر است که مشتریان می توانند کد مرسوله را در دو روز کاری بعد از ثبت سفارش  با تماس با شماره های فروشگاه اینترنتی کفش ملی دریافت نمایند .